Storm Corp werkt volledig digitaal
De administratie wordt digitaal aangeleverd door u als klant. Uiteraard zullen wij u eerst op weg helpen in het digitaal aanleveren. Zo kunnen inkoopfacturen, die u al per mail ontvangt, direct doorgestuurd worden naar een persoonlijk mailadres zodat deze meteen klaarstaan om geboekt te worden en u deze altijd via de app kunt terugvinden. Bonnetjes welke u met de zakelijke pas betaald heeft kunt u gemakkelijk met de Exact Online app ook direct de boekhouding inzenden. Geen schoenendoos vol met papier maar een georganiseerde digitale boekhouding waar u alles snel kunt terugvinden. Daardoor zijn uw gegevens altijd up to date en kunt u op ieder gewenst moment een duidelijk overzicht krijgen van uw financiën.
Wat zijn de voordelen van een digitale administratie?
- Gegevens aanleveren waar u ook bent
- Ontvang sneller uw jaarrekening of gegevens voor belastingaangiftes
- Uw documenten worden 7 jaar bewaard
- Uw informatie is altijd up to date
- Lagere kosten snel en veilig
Facturen digitaal aanleveren
Als u gebruik wilt maken van onze diensten voor uw online administratie, dan krijgt u een persoonlijk e-mailadres waar u de facturen naar toe kunt forwarden. Deze komen direct in de boekhouding terecht, klaar om geboekt te worden. Facturen die u op papier heeft kunt u via de Exact Online app inzenden, evenals de bonnetjes welke u ontvangt wanneer u met uw zakelijke pas betaald. Wanneer u alleen voor all-in basis kiest en uw verkoopfacturen zelf maakt, dan kunt u deze ook via de app uploaden. Hier kunt u ook terecht voor overige documenten welke u digitaal wilt bewaren. Het aanleveren van de administratie dient minimaal 1x per maand te gebeuren, zo is uw administratie altijd up-to-date.